Sider

torsdag den 3. januar 2013

10 hurtige om mig...

Mig og giraffen
Inspireret af Carla og krudtuglen og Podilicius kommer her 10 ting om mig jeg aldrig troede jeg ville skrive....

1. Har lagt 8 mdr på dansktop listen som nr 2 med sangen "bare 16år"  for ca. 8 år siden (Det blev sendt på kanal københavn en gang i måneden)

2. Er styret af lister, systemer og klokkeslæt, godt at være struktureret med mange små børn men ville nogen gange ønske jeg var mere spontan

3. Har lært mig selv at strikke og hækle via youtube og garnstudio.dk

4, Har gået til konkurrence svømning da jeg var teenager

5. Har en "fetish" for blankt nyt papir og kan ikke gå i søstrene grene eller boghandleren uden at købe en ny blok

6. Har næsten kun gang i et kreativt projekt af gangen da jeg først får ro i sindet når det jeg har påbegyndt også er gjort færdig

7. Jeg er en af de mest klumrede og uheldige mennesker i verden. Der går næsten ikke en dag uden at jeg slår mig, spilder et eller andet, eller smadrer noget

8. Min mor er mit største forbillede hun er det mest rummelige, ærlige og overskudsagtige kvindemenneske jeg nogensinde har mødt

9. Jeg elsker alt elektronik og kan sidde flere timer med sønnens nintendo ds og mine svigerforældre, mor og mormor bruger mig som hotline når de har pc-problemer

10. Min største drøm er at restaurere en morris mascot selv (sådan en bil som mr bean har) er vist lidt en drenge-pige

Så kan i selv afgøre om det var vigtig viden eller ligegyldig info jeg synes ihvertfald det var sjovt at finde lidt om mig selv

5 kommentarer:

  1. Tak for info. Det er nemlig rigtig sjovt at skrive 10 ting om sig selv. Fedt du vil restaurere en bil. Hatten af for dig...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Håber jeg får det gjort når børnene bliver større og ikke har helt så meget brug for mor

      Slet
  2. Imponerende liste! Stor respekt for det hele. Især dansktoppen.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have har forsøgt at finde et link til det med dansktoppen men det er så mange år siden at det for længst er gamle nyheder så kan ikke dokumentere det :-) men det var en sjov oplevelse

      Slet
  3. Altid sjovt at læse om bloggere :)
    Sjovt at du bor så tæt på mig!!!

    SvarSlet

Jeg elsker kommentarer. Tak fordi du tog dig tid