Sider

søndag den 31. marts 2013

Bryllup

Hold da helt op hvor har jeg forsømt bloggen men det kan jeg heldigvis gøre noget ved.

Skylder vist at fortælle lidt om brylluppet og ugerne optil.

Tre uger inden brylluppet blev vi overrasket af 26 festglade mennesker som ville have os med på polterabend og vi havde en fantastisk dag hvor vi lavede tissemænd i saltdej og jeg fik fodbalde og ansigtsbehandling og lagt male-up for derefter at sælge dildoer vi sluttede af med at skulle øve brudevals

Dagen inden brylluppet kom der nogen enkelte naboer og venner og satte en smuk ranke op.

Endelig blev det den 16 marts og den store dag. Vi startede morgenen med at spise morgenmad sammen hele familien og give hinanden morgengaver (har så fundet ud af efter at morgengaver er en gave man giver hinanden dagen efter man er blevet gift) jeg fik halskæde og øreringe ved min kommende mand og jeg gav ham et lommeur. Efter morgenmaden skiltes vores veje og jeg fik lagt make-up og sat hår og inden jeg fik set mig om og kl var 15.30 og kl 16 skulle jeg være i kirken. Efter vielsen holdte vi en dejlig fest med familie og venner. Alt i alt en helt perfekt dag med smukt snevejr men dog meget koldt og blæsende.







Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg elsker kommentarer. Tak fordi du tog dig tid