Sider

lørdag den 15. december 2012

Julegaver færdig

Så blev jeg færdig med julegaver nu står den på indpakning som jeg håber jeg kan få gjort lidt specielt ud af. 
Der er en enkelt gave som jeg glæder mig meget til at give videre og det er den hjemmelavede gave til den bedre halvdel.
Heldigvis kigger han ikke med her så kan allerede vise billeder nu hvis nogen lige mangler en hurtig julegave idé, ideen er igen fra pinterest.




Det er en lille bog med 52 ting som jeg elsker ved min kæreste/forlovede. Glæder mig meget til at se hvad han siger til den. Den har været sjov at lave

10 kommentarer:

  1. Hvor sødt og personligt! Han skal da skamme sig hvis ikke han blir' overlykkelig ;)

    SvarSlet
  2. Det er da en super gave. Jeg elsker de hjemmelavede personlige gaver.
    Kh hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Elsker også hjemmelavede gaver har desværre bare ikke så meget tid til at lave mange men det kommer nok når børnene bliver større

      Slet
  3. Sikke et arbejde - den bliver han helt sikkert vild med...
    Jeg slog lige et smut forbi din blog - her ser hyggeligt ud...
    Kh Eline

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til Eline dejligt du vil følge med her

      Slet
  4. Å så fin gave! Og for en god ide! Heldig mann som får en slik :0)

    SvarSlet
  5. Hej, du har vundet give awayen på min blog :) Hvis du mailer mig din adresse i dag, skal jeg få dem af sted i dag med posten, så er der en chance for de kan nå frem inden jul. Kh Mie

    SvarSlet
    Svar
    1. Weeee det er første gang jeg har vundet en give-away. Jeg har sendt min adresse håber den er kommet frem til det rigtige sted

      Slet

Jeg elsker kommentarer. Tak fordi du tog dig tid